Etický kodex webu GOFIN.cz
Provozovatelé (majitelé webu) se zavazují
- Veškeré poptávky po službách (kontakty) poskytovat pouze makléřům, kteří jsou řádně zaregistrováni a zveřejněni na portále tedy v žádném případě je neposkytovat (pře prodávat) dalším stranám (bankám, makléřským společnostem atd.).
- Neuchovávat data klientů, kteří poptávají služby portálu, vyjma základních dat k evidenci obchodů.
- Kontakty získané napřímo z webu (bez výběru konkrétního makléře) rozdělovat podle jasných pravidel a pouze zaevidovaným makléřům.
Poskytovatelé služeb (makléři) se zavazují:
- Odpovědět nejpozději do 3 dnů na každou poptávku klienta, odpovědí se rozumí i zamítnutí poptávky zaslané e-mailem.
- Ochraňovat data klientů a bez jeho písemného souhlasu je neposkytovat dalším subjektům.
- Poskytovat pravdivé a nezavádějící informace.
- Být ke klientům slušný a vstřícný.
- Klienty pravidelně je informovat o průběhu sjednávané služby.
- Nabízet reálné úrokové sazby a podmínky podle zadaných parametrů žadatelů.
- V případě vyplnění podrobného formuláře garantovat klientovi podmínky při podpisu žádosti.
Žadatelé o službu (klienti) se zavazují:
- Uvádět pouze pravdivé informace.
- Nezneužívat znalostí a času makléřů když jejich služeb nechtějí později využít.
- Být ohleduplní k makléřům a vážit si jejich nabídek.
- Mít na zřeteli, že pokud není obchod zrealizován do fáze podpisu smluv, pracuje makléř bez nároku na odměnu.
- Po poskytnutí služby ohodnotit spravedlivě každého makléře podle kvality poskytnutých služeb.